Tag: GPA

Self Care

I’ve not written much about self care recently, as after surgery self care was kinda a given. I had to listen to my body and look after myself. Recently I haven’t been feeling great, I’ve been feeling absolutely exhausted and generally just been feeling…

What a week and it’s only Wednesday!

Its only Wednesday and it has already been one hell of a week! I’m absolutely exhausted, in so much pain and so stressed out, literally don’t know how I am continuing to move forward and deal with all of this shit. So Monday Scrappy…

Happy Friday :)

Doing so much better today. Last night I was in bed by 11 pm, I cried loads… was just uncontrollable. I slept really well last night, but crying always makes you so tired. My face and eyes were still quite a bit puffy, but…

Chilled out Sunday

Managed to get myself and the pups to bed by 1 am 🙂 It’s my favourite time of day lol. I slept well and woke up at 9 am. And I was surprisingly awake and read to go. Had some breakfast, got a shower…

Early hour A&E trip, Batman was wheezy

Today has not been so good… I was starting to get ready for bed around 4:30 am and I started feeling really wheezy. Took my inhalers and carried on and took the pups out for a wee and I was still really wheezy..and my…

Less itchy…but ears still hurt

Yay I’m no longer bright red and itchy. I think the antihistamines have started to settle my skin down. Woke up at nearly 10 am, took my antihistamines, pain killers and ate some lucky charms and I snuggled up with my babies on the…

Yup ill again and still really ITCHY :(

It is midweek again…seriously time just goes in a heart beat. Managed to get myself to bed at 12:30 am. I took the pups out for a wee, dosed up on pain killers and my other meds, had a very nice relaxing shower, dried…